fredag 9. september 2011

kjøkkenhyllene

har endelig kommet opp på veggen


Planen var å henge opp et par lack hyller fra Ikea, med da jeg skulle i kjelleren for å finne de - var den ene søkk vekk. Jeg tok derfor en kjapp tur ut på nærmeste trelastforhandler og kjøpte to veldig billige treplater. Etter diverse malingstrøk ble ikke resultatet så aller verst synes jeg.


Har lenge hatt lyst på svart og hvitmalte krus fra Tine K, men fant et mye rimeligere alternativ hos søstrene Grene i går. Disse bollene kostet bare 16 kr! Det var rene kuppet synes jeg.
Under den nederste hyllen har jeg hengt opp en tynn ståltråd hvor en tegning av storebror og et bilde av hver av guttene henger.


Gamle norgesglass er ganske så dekorative synes jeg. Her går det mye i grønn te og frokostblanding på morgenen for tiden, så da passer det godt å ha dette lett tilgjengelig. Den herlige sinkpotta har jeg fått av en god venninne, og den er jeg så glad i. Kjøpte egentlig lyng til å ha ved inngangspartiet, men synes den gjorde seg godt her på kjøkkenhyllen.


Nå skal jeg nyte en god kopp te før jeg leverer storebror i barnehagen.
Ha en god dag.

Klem Line.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det vart kjempefint og koselig, diggar kjøkkenet dikka! God helg! klem Britt Kirsti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...