tirsdag 30. august 2011

småfolk....

....har mange herlige plagg til små tasser. For en tid tilbake var det salg på barneklær i en forretning i byen, og jeg heiv meg rundt
og sikret meg noen barselgaver.
Jeg har mange venninner som akkurat har fått eller skal ha bebis, så det er alltid kjekt å ha noen småpresanger liggende.

Den brune heldressen minner meg om et dynetrekk jeg hadde som liten. Jeg var helt avhengig av kosedyna og hadde den med meg overalt (til og med til Hellas på kjærestetur i en alder av 21 år!!!). Dynetrekket lever fremdeles og begge mine sønner har også fått gleden av å ligge i det. Skal vise bilder av det ved en senere anledning.



Smekkene har trykknapper bak og er ekstra, ekstra lange. Superkjekt!




Retroklem fra Line.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...